Doprava a spôsoby platby
Spôsoby úhrady objednávky
Spôsob platby | Poplatok za službu | Trvanie úhrady objednávky |
Na dobierku |
0,99 € | PRI VYZDVIHNUTÍ |
|
ZADARMO | IHNEĎ |
Bankový prevod |
ZADARMO | 2 – 3 PRACOVNÉ DNI |
|
ZADARMO | IHNEĎ |
*Aktuálne ceny poplatkov za platby nájdete v košíku pri vytváraní objednávky v bode 2 (Doprava a platba).
Aké sú možnosti dopravy?
Doručenie na adresu
Zásielku vám doručíme priamo na vami zadanú adresu domov alebo do práce. O dni a čase doručovania vás budeme vopred informovať.
Doručenie do Z-BOXu
Z-BOX je samoobslužné výdajné miesto, ktoré je otvorené 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zásielku si tu vyzdvihnete bezkontaktne, pokojne aj uprostred noci. Z-BOX otvoríte prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta.
Doručenie na výdajné miesto
Nechcete čakať na kuriéra? Vyzdvihnite si zásielku na jednom z výdajných miest. Vyberte si to, ktoré máte poruke a pre zásielku si sem odskočte vtedy, keď budete mať čas.
Viac o možnostiach doručenia zásielok sa dozviete na: www.packeta.sk/prijem
Ďalšie informácie
Zásielka na dobierku do Z-BOXu? Viac sa dozviete na: www.packeta.sk/zbox
Ak si prajete predĺžiť dobu uloženia zásielky alebo zmeniť adresu doručenia balíka, ktorý je už je v preprave, je potrebné kontaktovať priamo prepravcu: www.packeta.sk/kontakty
V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, oznámte to Packete, a úložnú lehotu vám zadarmo predĺžia až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. V Z-BOXe je úložná doba obmedzená. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná lehota zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.
Možnosť zmeniť adresu alebo deň doručenia
Iné otázky
Ako môžem zmeniť termín alebo miesto doručenia?
Ak vám nevyhovuje dátum alebo miesto doručenia, môžete balík presmerovať. Stačí kontaktovať zákaznícky servis DPD e-mailom na adrese dpd@dpd.sk, pomôžu vám s presmerovaním zásielky alebo sa zaregistrujte do aplikácie myDPD.
Doplňujúce informácie
DOBA DORUČENIA
Ak si objednávku vytvoríte v pracovný deň do 14.00 hod. na tovar, ktorý je skladom, vašu objednávku zabalíme a odošleme ešte v ten istý deň. Balíček bude za 1 – 3 pracovné dni u vás.
Je však potrebné zdôrazniť, že táto doba môže byť ovplyvnená niektorými faktormi, ako napríklad spracovanie objednávky počas víkendu alebo sviatku, čo si vyžaduje väčšiu časovú náročnosť a následné dodatočné predĺženie doby doručenia vašej zásielky. Vždy však minimalizujeme akýkoľvek vplyv na dobu doručenia zásielok.
Doručenie na adresu kuriérom GLS
V okamihu expedovania balíka vám budú doručené všetky dôležité informácie (číslo balíka, časové okno pre doručenie, výška dobierky, priamy kontakt na kuriéra). Doručenie balíka trvá 1 – 2 pracovné dni. Platbu je možné vykonať kartou alebo v hotovosti. Polohu svojho balíka si môžete kedykoľvek overiť na stránke www.gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok
Doručenie do GLS Balíkomatu
GLS Balíkomat je samoobslužné výdajné miesto, ktoré je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Po doručení balíka do GLS Balikomatu vám bude prostredníctvom SMS alebo e-mailu zaslaná notifikácia, ktorá obsahuje PIN kód pre vyzdvihnutie. Na vyzdvihnutie balíka máte 4 pracovné dni.
Doručenie na výdajné miesto GLS Parcel Shop
Ide o najrýchlejší spôsob doručenia. GLS Parcel Shop je výdajné miesto, kde si môžete prevziať svoju zásielku. Po doručení balíka na vyzdvihnutie vám bude prostredníctvom SMS alebo e-mailu zaslaná notifikácia, ktorá obsahuje PIN kód potrebný k prevzatiu. S týmto kódom a s platným občianskym preukazom alebo pasom si môžete vyzdvihnúť svoju zásielku. Na vyzdvihnutie balíka máte 5 pracovných dní.