Platba

Akými spôsobmi môžem uhradiť objednávku?

Vašu objednávku môžete uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

Platba kartou

  • Postup: Pri pokladni vyberte možnosť platby kartou. Zadajte údaje z vašej karty (číslo karty, dátum exspirácie, CVC kód) a potvrďte platbu.
  • Doba trvania úhrady: Okamžite
  • Poplatok: Zadarmo

Google Pay a Apple Pay

  • Postup: Vyberte možnosť Google Pay alebo Apple Pay pri pokladni. Postupujte podľa pokynov na obrazovke, ktoré vás prevedú celým procesom platby.
  • Doba trvania úhrady: Okamžite
  • Poplatok: Zadarmo

Platba prevodom na bankový účet

  • Postup: Po dokončení objednávky obdržíte e-mail s našimi bankovými údajmi. Vykonajte platbu prostredníctvom svojho internet bankingu alebo mobilnej aplikácie.
  • Doba trvania úhrady: 2-3 pracovné dni
  • Poplatok: Zadarmo

Platba na dobierku

  • Postup: Vyberte možnosť platby na dobierku pri pokladni. Úhradu vykonáte pri prevzatí balíka od kuriéra alebo na pošte.
  • Doba trvania úhrady: Pri vyzdvihnutí balíka
  • Poplatok: 0,99 €


Viac informácií o spôsoboch platby nájdete tu: www.puellavone.sk/doprava-platby

Ako funguje platba na dobierku?

Platba na dobierku je jednoduchý a pohodlný spôsob úhrady za váš nákup. Prebieha pri prevzatí balíka od kuriéra alebo vo výdajnom mieste. 

 

Tu je podrobný postup a ďalšie informácie:

  1. Výber tovaru: Vyberte si tovar, ktorý chcete zakúpiť, a pridajte ho do nákupného košíka.
  2. Výber spôsobu platby: V nákupnom košíku zvoľte možnosť „Dobierkou“.
  3. Potvrdenie objednávky: Skontrolujte všetky údaje a potvrďte objednávku.
  4. Doručenie a platba: Pri doručení balíka od kuriéra alebo vo výdajnom mieste zaplatíte za tovar kartou alebo v hotovosti.

 

Poplatky spojené s platbou na dobierku

Poplatok za dobierku je 0,99 €.


Pre viac informácii o možnostiach platby a dopravy navštívte našu stránku: https://www.puellavone.sk/doprava-platby/

Kedy mi bude doručená faktúra?

Faktúru zasielame na váš e-mail ihneď po zaplatení vašej objednávky, najneskôr však do 24 hodín. 

 

Čo robiť, ak faktúru neobdržím do 24 hodín?

Ak ste faktúru neobdržali ani po uplynutí tejto doby, prosím, skontrolujte priečinok so spamom alebo nevyžiadanou poštou vo vašom e-mailovom účte. Ak faktúru nenájdete ani tam, neváhajte nás kontaktovať:

  • E-mail: support@puellavone.sk
  • Telefónne číslo: +421 552 302 652


Naša zákaznícka podpora vám ochotne pomôže s riešením tejto situácie.

Čo v prípade neúspešnej platby?

Pri neúspešnej platbe kartou automaticky posielame email, v ktorom nájdete modré tlačidlo na zopakovanie platby online, a taktiež potrebné údaje pre platbu bankovým prevodom.

Ak by ste si priali zmeniť spôsob dopravy na dobierku, napíšte nám.

V prípade, ak preferujete platbu online, ale nie je možne zopakovať platbu, prosíme vytvorte si objednávku znovu, a pripomeňte sa nám, aby sme pôvodnú objednávku zmazali.

4 položiek celkom
Späť do obchodu